12 Ağustos 2011 Cuma

Adımı acil değişmem gerekiyo sanırım tırım tırımm..

Ben şimdi nickimin hakkını verceksem baştan değiştiriyim.Ordinaryuskız falan yapıyım.Bu ne uyumluluktur ey Rabbimm iki gündeee...Dün yaptığımın aynısını bugünde yaptım.Belki birazda annemle babamın inadına oldu ama banane.Gece hanginiz sabah bırakıyo beni dedim.Biri dedi annen,öbürü dedi baban.Te Allaaammm,bana bi araba nasip et onlarda kurtulsun,bende..
Hayır bide ne günah işlediysem işimde düz gitmiyo.Hadi kalk otobüsle git dedim,otobüs tıklım tıklım.Arkamda boş kalan yeri görmedim o derece,yoluk kızın biri geçip oturunca farkettim.Hadi onu geçtim,geldim gene kimliğimi kaptırdım,sanki bombalamaya gelmiş gibi tipim var.Kendi içimde ölçüyorum,tartıyorum şu an,abartıyorum diyorum ama onada çözüm bulamıyorum.
Deli gömleği giydirip götürseler çıtım çıkmaz ha..Kafamı dinlerim biraz der binerim ambulansa.Sıla'nında dediği gibi:tavrı kalmadı hayatımın,boyun eğdi düze dağlarım,aklı kaldı geçmişin,nazar değdi belki inanır mısın..

2 yorum:

yaa işte böleyken böleee ..