15 Ağustos 2011 Pazartesi

Biri twitter şifresini versin :)

Kardeşim 2 gün önce twitter ının kullanıcı adını değişmiş.Ödüm koptu resmen yaa..Dedim sonunda şifreyi değişti,ağzıma etcek ,yeter git kendine twitter aç zaten onu bunu folovlayıp duruyosun,dicek diye.Bi çemkirme moduyla mesaj attım cevap yok,eve gittim gayet sakin bi şekilde ,yöoo değişmedim,dedi.Tabi bu köklü değişimi yaparken bi güzel folovladığım bütün astrologlar bilmem neler gitmiş.Bi de kızmayım diye,yaa benimde vardı lüzumsuz onlarıda sildim,dedi.Tabi ben kızamadım ya şifresini değişmiş olsaydı?Face desen,zaten şifresini vermiyo.Dakka başı piskopat gibi,paranoyalar kuruyorum,diye.Kardeşimin laptobu açık buldum mu,bi sandık altın bulmuşum gibi hissediyorum resmen :)
 Bu ara bana gelenler geldi aslında.Face imi geri açasım çok yokta,twitter ı acaip açasım var,habire tvitleyesim geliyo.Onuda yazardım,bunuda yazardım,modundayım..Bi de kimsede yokken,ilk face,twitter ı olanlardanım ya,amaan boşver kızım herkesin var şimdi bi ayrıcalığı yok,diyorum.Gel gör ki gerçek,yaptığımın arkasında durcam,ayağı.Bi sürü yok face ini aç,yok twitter ını aç diyen oldu ve gıcık etti beni (hatta deli),ama inatla açmadım.Bu saatten sonrada yola gelmiş olmamalıyım :) Ha bi de foursquare var kendi kendime chek in yapıyorum,tanımadığım insanlar yorum falan yapıyo :)Ben bu sinir katsayısıyla onuda siler atarım,hahah :)
  Face ve twitter hakkında ileriki planlarım ise eğer malum kişi gelirse hatta tekrar bişiler olursa falan(umuyoruz);face i tekrar açarım,twitter ise onunkine çökmeyi düşünüyorum :) Böyle planlarım falanda var yani ortada bi şey yokken.Hayal kurmak yolun yarısıdır,der kaybolurum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yaa işte böleyken böleee ..