11 Ağustos 2011 Perşembe

Buyrun ben uyanamayan prenses :)

Adımın hakkını verdim bugün çok mutluyum..Sabah okula gidip staja gelmem gerekiyo perşembe ve cuma günleri.Ama ben ne yaptım uyudum tabiki.İnsanlar beni okula gidiyorum diye idare ediyoken ben bi güzel uyudum,sallana sallana 2 buçukta ofise geldim.O da arkadaşımla önce kahve keyfi yaptım,hatta bahçelide kahvaltı falan ettimde geldim.Yok yok ben adam olmam haklı annem babam :)
Hadi bugünü geçtim şu an ofisteyim iyi hoş.Asıl dün nasıl astım(sanki okul ya bura) şeytan niye beni rahat bırakmıyo şu mübarek günlerde bilmiyorum.Aslında çoğu şey ters gitti sabah bi güzel okul servisini kaçırdım,ders kaçırdım.Sonra ofise gitsem öğle tatiline gelcek diye arkadaşıma haber verdim hemde falcıya gidelim diye.Bi güzel bulduk bi yer,oturduk derken bi baktım saat 3.ben ofise gitsem millet,bizde çıkıyoduk niye geldin diycek.Hadi kızım yalan uydur moduna girdim(pembe yalan :( )Yaz okuluyla staj çakışıyo diye okul sorun çıkardı hoca bekliyorum diye haber verdim(umarım önümdeki 1 hafta böle bi sorun çıkmaz ve okul biter).
Babam haklı kabul ediyorum tam bu noktada.Bazen çok sorumsuz olabiliyorum.Elim kolum kalkmıyo bazen,kal gelme,deyimi tamda bana oluyo işte.Bide bunu bi güzel Herşeyde bi hayır vardıra bağlıyorum.
Bunların hepsinin sebebini biliyorum,ama geçecek geçecek demek istiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yaa işte böleyken böleee ..