8 Ağustos 2011 Pazartesi

Hala burayı çözemedim :(

Tam 3 saattir geldiğimden beri burayı çözmeye çalışıyorum.Yaptığım tek şey ise cingıllı caf caflı arka plan yapmak,renkli yazı stilleri seçmek oldu :)Hevesim kaçsada inatla yazıcam napıyım kimse takip etmesede olur alıştım böle şeylere artık :)
 Sabahtan beri bi şey yapmamanın pişmanlığını duymuyorum tabiki.Orda burda burç yorumlarını okudum,diğer stajerlerin yanına uğradım,incelme paketi bulan arkadaşımla konuştum(hatta biraz zıtlaştım) ve hala bu masada oturuyorum,yemek işini napcam diye düşünüyorum.(12:12)Ofiste bi telaş var ama ne birine sorasım var ne de bi işin ucundan tutasım bu nedir yeni yeni tipler 1 haftada :)
Bilkent semalarındaki arkadaşıma mesaj attım napıyosun diye,aldığım cevap çıkcam şimdi senden mesaj bekliodum oldu.Ben mi ilgincim insanlar mı hala çözemedim.Bu 6. his insanın başına bela bazen.Neyse yemek yiyip geliyim bari.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yaa işte böleyken böleee ..