8 Ağustos 2011 Pazartesi

Hayat ne garip vapurlar filan :)

Ne garip insanlar var hayatta..İlla bi şeyleri bana yaptırmak isteyenlerden bıktım.Neymiş efendim ben gidip konuşcakmışım.Arkadaşımı benim fena inadımla tanıştırmış bulunuyorum.Damarıma basmamayı hala öğrenemedi 1 senede.Sen uyanıksan ben senden uyanık olurum.Beni beklermiş,oyalanırmış,yok yürüyerek gidermiş..Bu ne dakka başı kaçta çıkcan ben oraya gitcem oyalanırım falan.Nefret ediyorum sıkboğaz edilmekten.Noldu ben gidiyim o zaman diye kaldın sanki? :)
 Huyum iyi mi kötü mü bilmiyorum amakarşı tarafın yapmak istediğini dakkasına anlıyorum çoğu zaman(aşık olduğumda zaman zaman kör olabiliyorum ya da karşıdakini sallamadığımda).Çıkar ilişkilerini çözmüş durumdayım.Üniversitede insanlar bu hale geliyomuş.Ben alışmışım lise takıntılarımla her şeyi içten söyler art niyetsiz,kıskansa bile açık açık söyleyen tipleriz biz.Böyle düşününce ağlayasım geliyo.Biri Maltada biri İzmir'de bırakmış gitmiş gibi beni.Neyse anlattığım şeye geri döneyim.(Sabahtan beri yazdıklarım daldan dala yazıyomuşum hissi var :) Bi de paranoyağım ki microsoft bu yazdıklarımla beni dava ediyomuş falan.Stajer bütün zamanını bloguna yazarak geçirmiştir! :D)İnsanlara izin vermiceksin.Anlatmaya çalıştığım bu.Ne kadar katı insanları sevmesemde öle olcaksın.Yoksa her türlü iyiliğin suistimal ediliyo.Koycaksın tavrını en baştan.Lafa gelince bana soğuk görünüyosun diyolar..O zaman niye kazıkları hep ben yiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yaa işte böleyken böleee ..