15 Ağustos 2011 Pazartesi

Yediğim kazıkları topladım,sınıflandırmamı yaptımm..

Her kötü insan ilişkimden sonra(bu sevgili,dostluk,arkadaşlık hepsi olabilir),benden tecrübelisi yokmuş gibi geliyo.Sanki bütün kazıkları yemişimde,kazık kalmamış,herkes yaşadığı olayları bana danışabilirmiş gibi .Gel gör ki,bir sonraki olay,oha buda kalmış ,asıl şimdi en tecrübelisiyim,dedirtiyo.
Genel olarak ilk görüşte bazı şeyleri çözen bi insanım,bakışlarından ya da duruşundan.Sevmediysem olay bitmiştir.İsterse Serdar Ortaç'ı tanıştırmaya getirsin,tınn..
Çok eskiden gelen bi huy bu.Arkadaşlarım ,abi yanında olmak istemiyosan suratını asma biz napabilirz bu kadar belli etme diyolar.yanında suratımı astığım bu insanlar saçma sapan eleştiri yapan,olur olmaz şeylere gülen,olgunum ben aslında triplerinde olan tipler oluyo genelde.Bi türü de burnu havada tipler.Sanki her şey benim elimde,en iyi okulları bitirdim,çevrem çok geniş,onu bunu tanırım,havalarında olanlar.Kendine güvenmek iyi bi şey kabul ediyorum bende.Ama elinde,avcunda hiç bi şey olmadan kendine güvenmekte insanları güldürmekten başka bi şey değil bence.Hatta bunu ayırabiliriz bile:
#Mesela fiziğine güvenipte,kişiliğinde bi şey olmayan(ki bunlar genelde paralı tiplerde olabiliyo bence fazlasıylada salak oluyolar),
#Tam tersi fiziği olmayıpta mankenmiş havasında olan ve yine kişilğinde bi birikimi olmayan(en çok bunlardan korkmak lazım kesin küçük dağalrı ben yarattım havasında oluyolar,nerden geliyo o özgüven aklım almıyo),
#Kişiliği dolu dolu ama fiziksel olarakta orta halli tipler (biraz kasıntı olabiliyolar ama diğerlerinden iyi,anlaşılabilir tipler bence),
#Son olarak hem kişilik olarak hem fiziksel görünüm olarak dolu dolu tipler oluyo ki tadından yenmez.Belkide yaklaşmaya cesaret edilmez :)
  Huyum kötü olabilir,önyargıyla yaklaşmak ama pekte yanıldığımı görmedim.Anca tanımak zorunda kalıp,kötü taraflarını sallamayıp,aa aslında düşündüğüm gibi değilmiş derim.Sonrada kazık yerim,kötü tarafını zaten biliyodum derim,bide.İnsanları sınıflandırmam hoş değil belki ama gayet herkes ayrı bi cins bence :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yaa işte böleyken böleee ..