8 Ağustos 2011 Pazartesi

Merkürün geri gitmesine rağmen blog açtım nolmuş :)

Düşündüm gece saat 4'te ben hep aşk konusunda bi şeyler yazıyorum.Dedim kızım anlatsan roman olur,hayatın hep bi ekşın hep bi ekşın sende yaz :)Sonra kafama dank etti en iyisi bi blog açıyım dedim.Evet gece 4'te dedim.Ofise gelene kadar çatladım hatta.Ne biliyim pek çekici geldi gece gece.(Cumartesi gecesi acilde 2 iğne yediğimi varsayarsak üstümdeki anormallik doğal bence).
  Ofise boş boş geliyomuşum izlenimi olsunda istemem tabi :)Stajerim napabilirim çok zamanım var sadece araştırma yapmam ve 1 ay sonunda seminer vermem gerekiyo.Hemde kocaa Microsoft Turkiye Ankara şubesine.Ama ben her zamanki gibi bi sallamamazlık Allah'a emanet,saldım çayıra mevlam kayıra durumları.Ben burayı sevdim bi de.Okulu bırak deseler bırakır başlarım çalışmaya o derece.Bi kaç can sıkıcı tip var ama onlarda stajer hırs kurbanı tipler.Beni bağlar mı hayır :) Artık sadece bu tiplere gıcık olup geçebiliyorum.Önceden olsa bunlar gelir beni bulur,kesin bi olaylar olurdu.Bence bu konuda şu an susmalıyım hatta,ağzımı hayra,...açmalıyım :)
  Neyse işte benimde bloğum var artık ve aklıma gelen her konuda yazabileceğim arkadaş! :)

2 yorum:

yaa işte böleyken böleee ..