23 Ağustos 2011 Salı

Rujum mujum her şeyim var kuzum,tadım tuzum kalmadı susun be :)

   Sabahın köründen itibaren işlerin ters gitmesi var ya tüm günümü yiyo resmen.Hayır zaten enerji dolu bi insan olamıyorum,arada enerjik hissedip uyanınca dünyalar benim oluyo.Onuda babam ya da (büyük ihtimal) annem yiyosa olan enerjim enerjisiz halimi jetle solluyo resmen.
    Tabiki annemle babam sabah moralimi bozdu,ondan bunu anlatıyorum.Üstüne zaten geç kalıyodum,üstüne servis ebemi buldurmak için taa nerde indirdi,üstüne topuklu ayakkabılarla ordan yürüdüm zaten saçımıda çok kısalttı kuaför.Daha sayıyım isterseniz?
   Bu işlerimin bi şekilde ters gitmesiyle mi şer hayırdan dönüyo acaba?İllaki görmediğim hayırlar varda Allahım bide desem ki çok şükür istediğim gibi oldu.Hemen geri vitesle bu ara başıma gelen iyi şeyleri yazıp nankörlük etmiyoruz:
1) Olasılıktan B ile geçmiş olmam
2) Kardeşimin Bilkente girmiş olması(benimde tekrardan Ankara Peyzaj Mimarlığına girmiş olmamıda sayabiliriz belki)
3) En yakın arkadaşımın süpriz yapıp daha erken gelmesi
4)Bayramda Alanyaya gitcek olmak
5) Üzülme boş yere dönüş yok çaresiz,düşündüm kaç kere cehennem sensizlik,yenilme kendine kaderin bensizlik,yazmışsa bozmak olmaz.
6) Daha ne diyeyim,aman ne diyeyim,karşı dağın heybetinden mi geleyim :P
7) Söyleeeseeenneee hayydiii şiimmdiii çook seevvmişşştiinn dii miiii,nasııll olsaaa öllmiiceezz mii gizzlemee derdinii,banaaa annlaaattt :D:D
8)  Sevenee zulmedenii yakarr geçeriimm :)
9) Senle gönlümün yerleşim yeri dünya değil aşkistaann :)
 ve ve ve ve veeeeeeeee en önemlisi;
10) O resimler silinmiş :)

2 yorum:

  1. haha. 4. maddeden sonra ne içtin söyler misin? aynısından ben de alıcam. yalnız aşk şarabı olmasın bozuşuruz :D

    YanıtlaSil
  2. sadece parfümümü fazla sıktığımı boğazıma kaçtığını hatırlıyorum sabah o olabilir :D

    YanıtlaSil

yaa işte böleyken böleee ..