9 Ağustos 2011 Salı

Yaz okulu finali out,ehliyet sınavı in!!

Yok yok bu merkür geri gitmesi iletişimde cidden sorun yaratıyo.Beynim durdu resmen.Altı üstü bi post yazcam ya sabahtan beri gene uğraşıyorum.Bu sefer çözmeye değil sadece yazmaya!Neyseki buldumda kendi içimdeki ekşından kurtuldum :)
Sabahtan beri zaten her şey ters gidiyo(buraya bi küfür uygun görülebilir).Sevgili babacığım,her sabah 7 de ayağa kalkan adam, 8:10da hala uyuyodu.Benimde yeni kalktığımı düşünürsek ileriki 1 saatin (hatta 1 buçuk) benim için fiyasko olduğu anlaşılır herhalde.Bilkent Cyberpark'a ulaşıcam diye baya bi yırtındım maddi ve manevi olarak(bütün paramı taksiye verdim,ofise ulaşcağım saati düşündükçe karnıma ağrı girdi).Sonunda saat 10 da kapıdan içeri girdim(ben geldiiiiimmm!! :D)İnsanlar sallayıpta bakmadılar bile o derece fenaydı durum.Ya bu kız zaten bi b*k yapmıyo hep geç geliyo(normaldede 9 buçuğu buluyoda) ya da baba torpili bu olsa gerek bu tipler hep böle,diyo olabilirler.Yani ben olsam derdim herhalde.Akşamda çantamı alıp,çıkabilir miyiim,dediğimi varsayarsak kesin derdim bunları :)
  Sonuç olarak,yaz okulu olasılık finaline değil,ertesi gün olan ehliyet sınavına çalışmaya karar vermiş bulunmaktayım.Tabiki belediye otobüsünü gitceğim yere sürcek değilim.Sevgili annem bi kıyak yapar herhalde(bu kelimeyi ne çok kullandım,hayatım hep bi ihtimallere bağlı sanırım).Sonuçta o istedi diye dağın başından,daha bi dağın başına taşındık.İnsanlar bu çocuklar nası okula gitcek,niye düşünmedi,diyomuş.Elin diline sakızda olduk,ki bizim dilimizde tüy bitmişti zaten.Babam zaten ayrı bi hoş alışcakmışız :)
Aklıma bunları takmaya çalışıyorum belkide.Durumun fenalığının farkındayım.Ama bu sefer pişkinliğe veriyomuşum gibi.Bu seferde böyle deniyorum.Ama bu son olsun,artık sıra bana gelsin.(Bu konuyu belki başka post ta açarım belkide açmam.Sonuçta burayı gayet kamuya açmaya karar verdim,gizli saklı iş yapmıcam bu sefer :))Allah'tan istedim,ne diyim başka..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yaa işte böleyken böleee ..